Enthousiast, betrokken team

Het team van de Goede Herderschool bestaat uit een groep zeer enthousiaste, gedreven en ervaren leerkrachten. Samen maken we van elke dag een belevenis. We geloven in onze kinderen, hebben hoge (realistische) verwachtingen van elk kind en geven kinderen het vertrouwen om uitdagende taken aan te gaan.

Lerende organisatie

Het team van de Goede Herderschool werkt elke dag aan de kwaliteit van het onderwijs. We houden moderne ontwikkelingen in de gaten en bekijken realistisch wat we kunnen en willen verbeteren. Op deze manier willen we het onderwijs voor onze kinderen nóg beter maken en blijven wij in ontwikkeling.

Stichting leerKRACHT

De werkwijze van stichting leerKRACHT helpt ons team als lerende organisatie. Onderlinge samenwerking in het team speelt in de werkwijze van leerKRACHT een grote rol. Leraren op onze school kijken veelvuldig bij elkaar in de klas, geven elkaar feedback, bereiden samen lessen voor en denken gestructureerd na over resultaten en verbetermogelijkheden. Met elkaar streven wij naar ‘samen elke dag een beetje beter’.

Team

SchoolleiderElske van Leeuwen
Unit 1: 
1/2Patricia Batelaan en Jeannette Kemp
2/3Greet Dorrepaal
Unit 2: 
4Helmi Karssen en Marloes Brem
5Marcel Langeveld
6Judith Hogema en Alina Patiwael
Unit 3: 
7Stefan de Vries
8Sophie Hummel
  
Interne begeleidingEster Bos en Greet Dorrepaal
GymnastiekJan Folsche
RTYolanda Lingen en Leonie Barendrecht
TSO-coördinatorYolanda Lingen
Administratie Petra van den Bos
ConciergePetra van den Bos

 

 

Vervanging

Bij afwezigheid van een leerkracht (in verband met ziekte, verlof, studie, etc.) proberen we de vervanging altijd te regelen via de duo-partner, andere teamleden of overige beschikbare vervangers. De uiterste mogelijkheden zijn:

  • leerlingen verdelen over de andere groepen
  • hen in overleg met de onderwijsinspectie en ouders naar huis sturen.